בניית חדרי MRI-EEG

עם השנים האדם המודרני עושה יותר ויותר שימוש במכשירים טכנולוגיים, אלקטרוניים, סלולריים ודיגיטלים, מה שהפך את החיים לפשוטים ונוחים יותר במובנים רבים. יחד עם זאת, לקדמה יש מחיר: רוב המכשירים הללו פולטים קרינה אלקטרומגנטית, אשר עדיין אין יודעים באופן וודאי מה מידת השפעתה על חיינו.

קרינה אלקטרו מגנטית נחלקת לשניים, קרינה מייננת וקרינה בלתי מייננת, הראשונה מסוכנת לבריאות ועלולה לפגוע באופן מידי, והשנייה מאופיינת באנרגיה חלשה יותר אשר עלולה לפגוע רק עם חשיפה מרובה לאורך השנים. כיום ניתן למנוע את השפעותיה של קרינה זו על בעזרת המיגון המתאים. בנית חדרי MRI-EEG נועדה להשגת מטרה זו ומשמשת למטרות רבות בעולם הרפואה והמחקר.

מהם חדרי MRI-EEG?

בעולם הרפואה ישנן בדיקות אשר יש לבצען הרחק מהשפעותיה של קרינה אלקטרומגנטית היות והשפעות כמו אלו עלולות להשפיע על תוצאות הבדיקה, כל שכן על האבחון הנובע ממנה. בנית חדרי MRI-EEG מאפשרת לבצע בדיקות אלו בתוך חדר שקט מיוחד, אשר אינו נתון להשפעות אלקטרומגנטיות כאלו ואחרות. חדר MRI-EEG בנוי מקירות המיוצרים על ידי חומרים מוליכים, חומרים ייעודיים הרושמים פעילות אלקטרומגנטית מחוץ לתא ופנים לו ומסייעים בביטולה. באמצעות בנית חדרי MRI-EEG ניתן לבצע בדיקות ללא הפרעה, בתוך סביבה שקטה, מה שמהווה את הפתרון המושלם לכאלו מצבים.

אילו בדיקות מבצעים בחדרי MRI-EEG?

בחדרי MRI-EEG מבצעים בעיקר בדיקות מסוג EEG, כנובע מהשם. כאמור, בדיקת EEG נועדה כדי לעקוב אחר הפעילות החשמלית של המוח. במהלך הבדיקה מחוברות אלקטרודות לראשו של הנבדק כאשר המטרה לרוב היא לאבחן את הנסיבות לקיומם של פרכוסים, כמו אלו שמופיעים במחלת האפילפסיה. תאי המוח מתקשרים אחד עם השני באמצעות פולסים חשמליים, כאשר במידה וקיימם פרכוסים, ניתן לראות כי בבדיקה יתקבל עירור יתר של פעילות התאים השונים. מלבד בדיקה לקיומם של פרכוסים, בדיקת EEG משמשת לאבחנת מחלות נוירולוגיות רבות ואחרות ונחשבת למאוד חשובה בתחום.

היות ומדובר בבדיקה המבוססת על פיענוח אותות חשמליים של המוח, הרי שהשפעות אלקטרומגנטיות יכולות להפריע לאבחון. לכן בנית חדרי MRI-EEG חדרים המיועדים במיוחד לביצוע הבדיקה, היא הפתרון האולטימטיבי. בחדרים אלו נעשה שימוש רב בבתי חולים, מעבדות מחקר, חברות ביוטכנולוגיה ומרפאות שונות.

בנית חדרי MRI-EEG בהתאמה אישית

בנית חדרי MRI-EEG משמשת ענפים שונים בתחום הרפואה כבר שנים רבות. לחדרים אלו ישנם יתרונות רבים החל מרזולוציה גבוה יותר במהלך הבדיקה, רישומו של שדה מגנטי אשר אינו עובר עיוות כלשהו, מינימום הפרעות סביבתיות ועוד. יתרון נוסף וחשוב לא פחות הוא היכולת להזמין חדרים אלו על פי מידות, בהתאם לצרכים המשתנים. התאמה אישית זו מאפשרת את המענה המושלם לכל לקוח ולקוח ונעשית בהתבסס על תהליך של אפיון מעמיק.

א.מ.נ – כל פתרונות לקרינה תחת קורת גג אחת

בנית חדרי MRI-EEG מהווה את הפתרון המושלם עבור מקרים רבים לרבות בדיקות ומאפשרת ביצוען בחדר נטול השפעות אלקטרומגנטיות. כדי להבין את הצורך שלכם לעומקו, אנו ב – א.מ.נ מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום ולזכות לשירותי מיגון קרינה על ידי מערכות מתקדמות. לצוות החברה ישנו ניסיון רב במתן פתרונות קרינה מסוגים שונים וכן בהתמודדות עם אתגרים אשר לא פעם עולים במסגרת התהליך.

לקבלת פרטים נוספים אודות בנית חדרי MRI-EEG אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם הצוות המומחים שלנו ולתאם פגישת ייעוץ. במהלך הפגישה אנו נלמד על הצרכים שלכם ונעשה ככל יכולתנו על מנת לספק לכם את הפתרון, המתקדם, היעיל, המקצועי והאיכותי ביותר.