איך להגן על עצמכם מפני ההשלכות של פעימה אלקטרומגנטית?

מהי פעימה אלקטרומגנטית? כיצד ניתן להתמגן מפניה, ומי צריך לעשות כן על מנת להבטיח את עתיד סביבתו? מה ההשלכות של חוסר טיפול הולם בתופעה כמו פעימה אלקטרומגנטית? באלו מקומות הסכנה לחשיפה לתופעה כמו פעימה אלקטרומגנטית גדולה במיוחד?

קרינה יכולה להיות מייננת, כלומר כזו שיכולה להפריד אלקטרון מאטום ולהפוך אותו ליון, או בלתי מייננת, אשר לא מאפשרת פירוק זה בשל עוצמה מוגבלת. קרינה זו נקראת קרינה אלקטרומגנטית והיא מצויה בכל מקום בו יש ריכוז חשמל בתפוצה נרחבת: מעגלים חשמליים, מנועים, קווי מתח גבוה, קופסאות מיתוג חשמליות ועוד. מכאן, שאין סביבה המוגדרת כבעלת חשיפת יתר לתופעה, שכן ישראל כולה “מוקפת” בתשתית חשמלית חשופה העשויה לגרום לקרינה אלקטרומגנטית. פעימה אלקטרומגנטית (Electromagnetic pulse) היא פרץ אנרגיה פיזי המתרחש בעת שאמצעי עזר חשמלי מסוים פולט קרינה אלקטרומגנטית. כיצד מתגוננים, אם כן מפני ההשלכות של פעימה אלקטרומגנטית?

כשאתם בפרויקטים גדולים ודאו שיש לכם חברה לבדיקת קרינה אלקטרומגנטית

כאשר אתם בעיצומו של פרויקט, וקל וחומר – כאשר סיימתם לבנות אותו, מומלץ מאד להגישו לבדיקת חברה המתמחה בזיהוי פעימה אלקטרומגנטית הנובעת מקרינה בלתי מייננת. החברה מתמחה בבדיקת אנטנות סלולריות, קופסאות מיתוג, לוחות חשמל, ועוד.

ההשלכות של אי ביצוע בדיקה למניעת פעימה אלקטרומגנטית

אי גילוי קרינה אלקטרומגנטית על ידי חברה מקצועית העוסקת בבדיקת הסביבה החשודה עלול להוביל להתפרצות Electromagnetic pulse היא פעימה אלקטרומגנטית. חשיפה לפעימה אלקטרומגנטית עלולה להוביל לנזק לטווח הקצר, ויתרה מזאת: גם אם לא התרחשה פעימה, אך הסביבה מוקרנת קרינה בלתי מייננת, מחקרים מצאו כי קיים קשר אדוק בינה לבין הנטייה לפתח גידול סרטני או אפילו לחלות בסרטן ממש. לפיכך, אם יש לכם בסביבה ריכוז גבוה של תשתית חשמלית, או אם אתם עצמכם אחראים על בניית פרויקט בעל אופי שכזה, חשוב מאד לקחת בחשבון גם חברה לבדיקת קרינה אלקטרומגנטית אשר תזהה ותמליץ על צעדי טיפול למניעת פעימה אלקטרומגנטית.

דוגמאות לפרויקטים של חברה לבדיקת קרינה אלקטרומגנטית

בדיקת קרינה בעומס, בדיקת קרינה בקופסת מיתוג חשמלית, בדיקת קרינה ממתח גבוה, בדיקת קרינה מחדר בו מרוכזים שנאים חשמליים, וכמובן – בדיקת סביבה בה מצויות אנטנות סלולאריות. גם אנטנה סלולארית בודדת היא סיבה טובה מספיק להזמין את החברה לבדיקה ומניעת פעימה אלקטרומגנטית.

המלצותיה של חברה לבדיקה למניעת פעימה אלקטרומגנטית

החלפת מצבת העזרים החשמליים, שימוש באמצעי מיגון קרינה, וביצוע בדיקות סביבתיות נוספות על מנת לוודא את ההפחתה בעומס הקרינה. נקיטה בצעדים אלו תניב לכם סביבה בטוחה, עם מעט קרינה, אשר תאפשר לכם להתנהל ב- ד’ אמותיכם ללא חשש מנזקיה, ובוודאי שלא להיחשף למפגע ישיר של פעימה אלקטרומגנטית.

על חברת A.M.N וחזונה לגבי מניעת נזקי פעימה אלקטרומגנטית

חברת א.מ.נ אחראית על ביצוע בדיקות קרינה אלקטרומגנטית למניעת נזקי הקרינה, ובפרט – מניעת נזקי פעימה אלקטרומגנטית. החברה – אשר עובדת עם לקוחות פרטיים ומוסדיים כאחד מתמחה בביצוע כל סוגי הבדיקות, לרבות בדיקות מורכבות לאיתור קרינה אלקטרומגנטית בקווי מתח גבוה. החברה תנחה אתכם מהם הצעדים הנדרשים למניעת הנזקים, והפחתה בעומס הקרינה. חשוב להדגיש ולציין כי אין כאן תלות באזור גיאוגרפי או טופוגרפי כלשהו: בעולם, ובייחוד בישראל – בה התיעוש מורגש ביתר שאת, כולנו חשופים לתופעות כמו פעימה אלקטרומגנטית, וזאת משום שהיווצרות קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת עלולה לקרות בכל מקום בו יש תשתית חשמלית, קווי מתח גבוה בהיקף גדול, וגם בחדרים ושטחים סגורים בהם ישנו ריכוז גבוה של שנאים ולוחות מיתוג. אם אתם מצויים בסביבה זו, זהו הזמן להזמין אותנו להבטחת המשך שהייתכם במקום.

למידע ופרטים על מניעת נזקי פעימה אלקטרומגנטית – צרו קשר עם א.מ.נ.